Frakt og Levering

Leveringsmetoder

Vi kan dessverre ikke tilby levering til adresser utenfor Norges fastland. Du har tre leveringsalternativer i vår nettbutikk.

Pakke i posten - Posten/Bring

Dette tilbudet er gratis, pakken kommer da i din postkasse. Sendingen tar fra 3/7 dager.

Servicepakke - Posten/Bring ( gratis ved bestilling over 1000 kr)

Når du handler hos oss kan du få tilsendt bestillingen din for fast frakt på 90 kr. Servicepakke fra Posten sendes med sporing til ditt nærmeste postkontor. Du mottar SMS og/ eller mail når sendingen er ankommet postkontoret. Sendingen tar fra 1 / 3 dager

Hente i butikk

Du kan hente ordren din gratis i butikken. Du vil her motta SMS  som du oppgir i kassen når du henter pakken din. Vær oppmerksom på at du ikke kan hente ut bestillingen din før du har fått bekreftelse på at pakken er klar til å hentes. For henting i butikk, starter angreretten å løpe 5 virkedager etter at bestilling blir registrert og du får beskjed om at pakken er klar for henting. 

Levering på dør - Posten/Bring

Du kan velge å få levert bestillingen din hjem på døren. Fast frakt vil da falle bort, og prisen vil beregnes automatisk ved utsjekk i nettbutikken. Pakken vil leveres på døren hjem på kvelden, og sjaføren vil ringe deg 30-60 minutter før levering.

Leveringstid

Leveringen tar normalt mellom 1-4 arbeidsdager etter at pakken er sendt fra oss. I perioder med stor pågang kan leveringstiden være noe lengre. Om du ikke har mottatt pakken din i løpet av 12 dager er du som kunde selv ansvarlig for å kontakte oss. Etter en måned anses varen som levert.

Vi benytter oss av postselskapet Bring ved våre leveranser. Bring leverer pakken til ditt nærmeste postkontor.


Hvis du ikke henter pakken din på postkontoret og bestillingen returneres til oss vil du belastes med et gebyr på 250 kr.


Du er selv ansvarlig for å oppgi riktig e-post og telefonnummer ved bestilling.

Jeg savner ordrebekreftelse

Hvis du ikke har mottat ordrebekreftelse på mail innen kort tid etter du har bekreftet din bestilling, kan det ha oppstått en feil med ditt kjøp, og vi ber deg ta kontakt med kundeservice. Vær oppmerksom på at mail kan havne i spam-filteret, det kan dermed være lurt å sjekke søppelposten.